Anonymous
Anonymous asked in Society & CultureLanguages · 1 decade ago

Native French Speakers Aidez-moi s'il vous plait?

The prompt was:

Ecrivez un petit paragraphe, parlant des choses que tu voulais faire cet ete, mais helas tu ne les a pas faire. Pourqoi pas?

Could a native french speaker please translate this?

I wish the summer wouldn't have gone by so fast. I got to do everything I wanted to, however the only thing I would have liked to be different was to be able to spend more time with my boyfriend. He left for military basic training 2 months ago and has 4 months left until he returns. I was only given this life because I am strong enough to live it. I now realize that the militay is what I want to do with my life. Becoming a combat medic in the U.S Army is what my future holds.

2 Answers

Relevance
  • Anonymous
    1 decade ago
    Best Answer

Je souhaite que l'été n'ait pas passé si vite. J'ai pu faire tout ce que je voulais toutefois j'aurais voulu pouvoir passer davantage de temps avec mon petit ami. Il est parti faire son entrainement militaire de base il y a deux mois et il reste 4 mois avant son retour. On m'a donné cette vie pour la seule raison que je suis assez forte pour la vivre. Je réalise maintenant que les forces militaires sont ce que je veux faire de ma vie. Devenir un médecin de combat dans l'armée américaine est ce que mon futur détient.

Hope this helps :D

• 6 years ago

Pronunciation of : Mais, Helas!

Still have questions? Get your answers by asking now.